Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Mart 2012 Perşembe

Bu gün günüm vardı. Atatürk Orta Okulundan emekli olan arkaşlarla kurduğumuz gün. Sadece ben çalışıyorum. Toplanma günleride bana göre ayarlanıyor.
Fotoğrafı ben çektiğim için resimde ben yokum. Ayten hanım, İsmet hanım, Kadriye hanım, Münevver hanım geldiler. İstanbuldan gelen Naciye hanım ve Kızının çocuğuna bakmaya giden Meral hanım yoklar.
 Mercimekli Börek ve peynirli börek yanında yoğurtlu makarna salatası, Patlıcanlı domatesli biber kavurması ve az şekerli kek ile hazır aldığım ekler sohbetimize eşlik etti.
 Şimdi masanın resimlerine bakınca süslemediğimi fark ettim. Bloger arkadaşların süslü masalarını o kadarda inceliyorum. Sanırım zamanı yetiştiremiyorum süslemek için.
    Yarın kurs arkadaşları Adapazarına gidiyorlar. Sabah dokuzda hareket edecekler akşam onda gelecekler. Benim ayaklar o kadar dayanmaz ayakta durmaya. Çok yorulurum. Onun için gitmeyeceğim.
Ama sergiye bu iki tablom katılacak. Bu gün atölyeye bıraktım.
Sakarya (AKM) Atatürk Kültür Merkezinde 23 mart-4 nisan tarihleri arasında Resim Ebru-Tezhip Sergisi olacak. Yakın olan arkadaşlar sergimizi gezerlerse sevinirim.


2 yorum:

  1. Hem sofra hem de resimler çok hoş.Sergi heyecanını çok iyi bilirim. Kolay gelsin, her şey yolunda gider umarım.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Asuman hnmcım. Sevgiler,

    YanıtlaSil