Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Haziran 2012 Salı

Sene Sonu Resim Kursu Karma Sergim

Bu senenin üçüncü sergisi. Bu sene başlayan kursiyerler ve eski kursiyerler birlikte sergi açınca herkese 1 adet pano düştü ve az tablo ile katılmış olduk. Ben uçamayan kelebek tablomu bu sergide asamadım. Benim panom ;
 Sergimizin açılışı kalabalıktı. Benim üç tablom olduğu için çok kimseye haber vermedim.

                                 Onbeş kiş katıldı. Bir kişiye bir pano düştü. Üç resim sığdırabildim.
Bu senenin ürünü olan kelebeğimi sergiye koyamadım. Bari buraya koyayımda birlikte olsunlar.

 Funda arkadaşımızın panosundan görüntü. Sergi açılmadan önce yerel televizyon muhabiri hepimizle tektek röportaj yaptı.
 Herkes gidince getirdiğimiz mamaları açtık
      Masaya yaydık. Daha sonra yedik. Afiyet olsun bize. Akşamki günde hiçbirşey yiyemedim.
                                                      Daha sonra resimler ekleyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder