Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Ekim 2012 Pazar

İstanbul Gezisi(Topkapı Sarayı)

Hafta sonu Bir otobüs dolusu tanıdıkla İstanbul'a gittik. Sabah erkenden yola çıktık. Otobanın İzmit tarafında tamirat olduğu için beklenenden iki saat geç vardık İstanbul'a.
  Önce otele yerleştik. Tramvaya bindik. O ne kalabalıktı öyle. Sıkış tepiş ayakta durmakta zorlandık. Neyse ki kısa sürede ineceğimiz durağa geldik. Hava da şansımıza açık ve çok sıcaktı.  Kapalı çarşıya girdik. Ben daha küçük bir yer sanıyordum ama çok büyükmüş. Havuzlu restoranda iskender yedik. Çok lezizdi. Bir ikide resim çektik.
                                               Havuzlu restoranın üst katı

Kapalı çarşının içi. Çok kalabalıktı ve esnaf herkeze yabancı muamelesi yapıyordu.
Sonra Topkapı Sarayını gezmeye gittik. Yolda resimler çeke çeke ilerledik.
                                                                Çemberli taş.
                                             Her yer tarihi bina ve tarihi cami doluydu.

Ayasofya camisinin önünde toplandık...
                                              Topkapı Sarayına doğru yürüdük.
                                           İlk kapı önünde rehberimiz kısa bilgiler verdi.
                                 Birinci kapıdan geçtik, nefis bir boğaz manzarası bizi bekliyordu...

İkinci kapıdanda geçtik. Çok kalabalıktı. Yabancılar çoğunlukta idi. Yabancılardan Çinliler daha çok gelmişlerdi.

...
                                              Asırlık ağaçların güzelliği muhteşemdi.

Çok güzel boğaz görüntüleri var.