Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Mart 2013 Çarşamba

Bir Gün

Merhaba günlüğüm. Geçen günlerde çok meşguldüm. 30 kişilik misafir için hazırlıklar yapıp birde okula gittim. Beni strese sokan ev işlerinde yardım eden Ayfer'imin Zonguldağa taşınması oldu. Aman Allahım bende bir panik, bir stres... oğlum ikide bir sakin ol anne dedi durdu. Öğretmen arkadaşım Ayça hnım yardım ettide yeni bir yardımcı buldu. Genç bir bayan Ayfer kadar olmasada ev temizliğini halletti. Onunla bir bende yoruldum.
Kalabalık misafir bekleyince ikramlarımıda çok yaptım. Daha doğrusu organize ettim. Pastaneden ekler, elmalı kurabiye, incirli tatlı, frambuazlı kek ve baklava aldım. Abartmışım demi?
                          Sarmayı Ayşe'ye yaptırdım.  Ispananaklı böreği ve salataları ben yaptım.
         Pastaneden ısmarladığım su böreği ve baklava öyleyin geldi sıcak sıcak. resimlerini çekmemişim.
                                      Humus, havuç salatası, arpaşehriye salatası hazırladım.
 Patatesli kıymalı böreği karşı komşum, altüst böreğini kayınvalidem yaptı ellerine sağlık.Beni börek yapmaktan kurtardılar.
Masa hazırlamada ve ikram etme sırasında Canan'ım yardımcı oldu. 20 kişilik misafir gurubunu ağırladık hep beraber. Benimle bir Canan'da çok yoruldu. Misafirlerim hep kendileri kalktılar çaylarını doldurdular, tabaklarını aldılar. Çok içten ve güler yüzlüydüler niye stres yaptıysam? Beni sayının çok olması korkuttu herhalde salona sığdıramam diye düşündüm. Şimdi rahatım misafirlerim memnun ayrıldılar. En azından ben öyle hissettim.
                                                     Orkideyi Nermin hanım gurup adına,
                                             Karanfilleri Seldin hanım kendi adına getirdi.
                                 İki pakette çukulata kutusu geldi. Teşekkür ederim arkadaşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder