Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Eylül 2013 Cuma

Paramparça tüm aynalar

http://www.youtube.com/watch?v=hji-NLK1W6Q


İçimde kırık aynalar , kan revan 
şarkıdan duyduğum hatırladığım sözcükler bunlar. İki gündür arıyorum melodisi aklımda ama sözleri toparlayamadım. Sonunda buldum Grup 84 söylüyormuş. Çok da güzel söylemiş.

KENDİME YALAN SÖYLEDİM

Terk edilmiş bir şehrin ortasındayım,
Altım çamur üstüm yağmur ama bak burdayım,
Bazı şeyler kaybetmeden sevilmiyor,
Bedenim burda fakat ruhum kabul etmiyor.

Kendime yalan söyledim
Yalnızım bunu ben istedim
Paramparça bütün aynalar
İçim de kan revan birisi var...,:(

Yaşadığım ne varsa ben seçtim ben istedim
Artık sabah uyandığım ses annem değil
Bazı şeyler kaybetmeden fark edilmiyor
 Bedenim burda fakat ruhum kabul etmiyor

Kendime yalan söyledim
Yalnızım bunu ben istedim
Paramparça bütün aynalar
İçim de kan revan birisi var...,:(

Ser verip sır vermedim
Cesaret ister böyle itiraflar
Söylemesi zor
Tek korkum bu kadar


Kendime yalan söyledim
Yalnızım bunu ben istedim
Paramparça bütün aynalar
İçim de kan revan birisi var...,:(


SeksenDört (2011) - 05. Kendime Yalan Söyledim

2 yorum:

  1. İçimi ezdin be kızım. O kan revan biri bazen benim de içime giriyor ya.. Ondan herhalde. Gönlüne, yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç dinlemezdim aslında böyle şarkıları. Nedeni bir önceki postta açıklamıştım. Oğlanı bırakıp dönerken arabanın radyosunda çaldı bu parça ve benım gözümün muslukları açıldı...
      sevgiler Gülsümcüm.

      Sil