Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Mart 2014 Çarşamba

Dantel Perdelerim 6

Sonunda bitirdim taktım.
                                                  
                                                        ************************
 Bir akrabanın hazır perdesinin ucunda görüverdim ve 'işte bu' dedim. Sanırım 2012 yılının şubatı idi. Yavaş yavaş ördüm. Araya başka işler girdi. Örgü, resim vs.
  Henüz bitmedi. Ekstraforu dikilecek, yıkanıp ütülenecek. Ama ben dayanamadım ve masanın sandalyelerine serip çektim resmini. Bütün işlem bitince tekrar çekerim.
Boy 1.50m en 3m Altın Başak Ağ ipliği ile ördüm. Yaklaşık 10 yumak gitti. Üst tarafı sandalyelerin iç tarafında kaldı.
Adımı yazmadan olmaz.
 Takip ederken her dolguya bir toplu iğne sapladım. Ördüğüm bölümün iğnesini yastığa batırdım. Yoksa karıştırıyordum örneği.
 Kendime zaman sınırı koymadım. Bittiği zaman takarım dedim.
İyi geceler arkadaşlar.


6 yorum:

  1. Müthiş...Harikulade...Ellerine sağlık arkadaşım. Gururla, keyifle kullan.

    YanıtlaSil
  2. harika bunlar,içim gittiiii,keşke büyük şablonları olsa,yapardım valla
    hayalini kurduğum,benim olmasını istediğim o eve ...
    ellerinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Minik. Fotoğraftan fotokopi yapıp büyüttüm. Takip iğnelerinden delik deşik oldu. Küçük fotoyu bulursam sana gönderirim.

      Sil
  3. Göz nuru bunlar ,ellerinize sağlık,güle güle kullanın.

    YanıtlaSil