Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Nisan 2014 Pazar

16.50 Treni, Bir Psikiyatristin Gizli Defteri

Yine cinayeti hiç tahmin etmediğiniz birinin işlediği bir roman. Olayı son sayfaya kadar merak ederek okuyorsunuz. Arkadaşım Özlem Brezilya'ya gitmeden önce kucağı kitap dolu geldi ve arkadaşlara "seçin alın" dedi. Ben de iki Agata Christie kitabı aldım. Teşekkürler Özlem.
 Öğrencilerle okuma etkinliklerimiz de elimde bu kitabı görünce "Hocam hep trenli kitaplarmı okuyorsunuz? dediler. Daha önce okuduğum 'Lizbona Gece Treni' kitabını hatırlayıp...
Öğretmenler odasında güzel bir adetimiz var. Herkez okuduğu kitabı birbiriyle değişir.  Daha önce Ünzile hanımdan alıp okuduğum kitap yine bana gelince bari resmini çekeyim dedim. Tavsiye edirim. Çok güzel. Sıkılmadan, merakla okunacak bir kitap.
15Mayıs 2014
Agata Christinin başka bir kitabını bitirdim. "Bilinmeyen Hedef" Bu kitabıda Brezilya'ya kocasının ardından giden Özlem arkadaşım vermişti.
 Kaçırıldığı sanılan bir dahiyi bulmak için karısının takip edilmesi...
......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder