Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Temmuz 2014 Perşembe

Senden Önce Ben-Jojo Moyes

Haziran sonu okulların kapanacağına yakınmatematik öğremeni Olcay hanım elinde bir kitap" Bunu benden kim istemişti?" diye bağırıyor. Kimseden ses çıkmadı. Baktım okumadığım bir kitap ve ismini duymuştum bloglardan. Ben alabilirim dedim ve uzattı bana kitabı.
Tatil dönüşü evde canım sıkıldığı bir anda aldım elime ve bırakamadım. Bittiği zaman gözümde yaşlar vardı. Tavsiye ederim okumayanlara. Hem Kuadripleji hastalığı hakkında bilginiz oluyor hemde bu hastaların ruhsal durumları hakkında bilgileniyorsunuz.Çektikleri ağrılar, ellerini ve kollarını kullanamamalarından dolayı çektikleri sıkıntılar ölümü düşünmelerine neden oluyor. Araya bir de aşk girince ortalık karışıyor...

Pegasus yayınları
1. baskı nisan 2013
İngilizceden çeviren Ayşe Görür
480 sayfa

2 yorum:

  1. Hem kitabın hem de hastalığın ismini ilk defa duyuyorum. Ne sıkıntılar ne dertler var hayatta ve biz gereksiz şeyler için ne kadar fuzuli üzüntüler sarıyoruz başımıza.
    Bu tip eserler yalnızca bunu hatırlattıkları için bile çok değerli.

    YanıtlaSil
  2. Bu hastalığın varlığını bende bu kitaptan öğrendim. Sosyal hayattaki engelleri, ızdıraplarını, hastaların gelecekten beklentileri olmamasını çok güzel anlatmış kitap. Hem romantik hem realist bir konusu var. Tavsiye ederim arkadaşım.

    YanıtlaSil