Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Ağustos 2014 Çarşamba

Ben Yürürken

Tekrar yürümeye başladım. Bırakmayayım diye çocuklara tembihledim. Beni her gün teşvik edin de bahaneler bulup yürüyüşü bırakmayayım dedim. Onlar da her gün yürüyüşte resim çek yürüdüğün yerlerde dediler. Ben de watsap tan çektiğim resimleri gönderiyorum onlara. Baktım güzel resimler hatıra olsun diye buraya kaydedeyim dedim. Bolu çok daha yeşildi. Yollar  yapılırken çok ağaç kesildi, Yürüryüşümde gördüm ki hala yeşillik ve ağaç var şehir içinde, buna sevindim.
  Kızım gönderdiğim resimlere bakıp burası neresi diye soruyor. Gelsem kaybolacağım diyor. Halbuki bildiği yerler. Sadece çehresi değişti Bolu'nun.
                                          Bolu'nun babası İzzet Baysalın heykeli.
                           50.yıl'dan Lale taksi durağına giden yol. Bahçelievler mahallesi.
                                            Lale taksiye doğru giderken kökez çeşmesi
                                  Valiliğin arka tarafı, Anıt Parka doğru çıkarken...
                                    Endüstri Meslek Lisesinin arka caddesi.

                                      Belediye önünde Köroğlu heykeli
                                                 700 yıllık olduğu söylenen Büyük Camii
                       Endüstri Meslek Lisesinin arka caddesinde eski bir Bolu evi allanıp pullanıp Cafe yapılmış. Yürüyüş yapmasam farkında olmayacağım...

                                       Bahçelievler mah...

 Baro evinin olduğu sokak, Bahçelievler mahallesinde Bu çeşme yoktu burda yeni yapılmış herhalde.

                                     Sakarya ilk okulundan parka doğru giden yol.
       Resim kursuna gittiğim Bolu Sanat Merkezi tadilatta. Neredeyse 100 yıllık bina yıkacaklar diye korktuk.
                                                 Anıt Parkın içi
                                        Valilik binasının önden görünüşü.
                                       EML den parka doğru giden yol...
                                         Valilik binasının güneyden görünümü...
                                        Anıt Parkın arka tarafı Paşaköy'e giden yol...
                            Ortadaki bina Bolunun ilk apartmanıymış. 40 haneli olduğu için o zamanlar "bir köy sığar bunun içine " derlermiş.
                                            EML  giden ara sokak...
                         Bakkala uğramış ve "asansörde resim çek anne" diyen çocuklarını dinleyen ben. Bir de niye asık suratlıymışım diye söyleniyorlar. O kadar yolu yürüdükten sonra yapmacık olarak bile gülemiyorum. Henüz dizlerimin ayaklarımın ağrısı geçmedi. Ama faydasını görüyorum yürümenin. Müzik dinlemeden hiç yürümeyecekmişim. Yavaş müziklerde ağrılarımı hissediyorum. Hızlı müziklerde hissetmiyorum. Oyun havaları dinleyerek yürüyorum. 22 gün oldu yürümeye başlayalı. Devam ederim inşallah.
Hoşça kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder