Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

9 Mayıs 2015 Cumartesi

Bu Bahar

Eskiden 'yine bahar geldi' derdik. Bu sene çok şükür bahar gelebildi dedik. Fakat yine arada hava kışlığını yapıyor.Benim çiçekler açtı. Duvardaki tablolarımla güzel görüntü oluşturdular. Çekmeden edemedim. Bir de güzel bir söz okudum netten. Sanırım sizde beğeneceksiniz.
                                         Aşkı siz seçemezsiniz, o sizi seçer.





                          Orkidelerim solmuştu. Sulamaya devam ettim. işte sonuç :)
                                                   Kılıçım da çiçek açıyor.               

                        5 senedir dayanıyor. Kuruyan yaprağının yerine yenisi çıkıyor. Maşallah.
 Bu çiçeği arkadaşım getirdi. Toprakta deil. Vazonun içinde sıvı bir şey var. O besliyor herhalde...
                                                                 Ben ördüm.

Benim saçlarda iyice uzadı. Uçları kırıldı. Kestirmem gerekti. İstemeye istemeye kestirdim. Kestirmeden önce resmini çekeyim dedim. Çok değil dört parmak kadar kestirdim. Dökülmesi azalır.
   Bu arada yeğenlerim ve ablam geldi. Çok mutlu oldum.
Hoşça kalııınn.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder