Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Temmuz 2012 Cumartesi

Bu Sene Gümüldür-2012 tem

Okullar tatil olunca annem başladı gel demeye. Ben öğretmenlere tatil temmuz ayında diyerek beklettim onu.
Benden iki gün sonra da kardeşim eşi ile geldi. Ablam da orada oturuyor.  Hep beraber gezdik. Özdere de ki Askeri kampa gittik. Gün batımını çektim. Ağaçlık alan çok güzel yerdi. Ağustos böceklerinin bu kadar çok öttüğünü bilmezdim. Rahatsız edecek derecede ötüyorlardı.
    Ertesi gün Ahmetbeyli de Gardenya restoranına gittik. Ablam turla gezerken burada kahvaltı etmişler ve çok beğenmiş. Manzaara harikaydı.
                                                         İlerde gölet de görülüyordu.
                                              Burada da gün batımını çekmeye çalıştık.
                                 Önce pazı kavurması geldi çok hoşumuza gitti. Hemen tarif alındı
                                                         Sonra tandır geldi. Harikaydı.
                                           Tencere dolu sandık. Meğer üstündeki sahan doluymuş.
                                    Tencerenin delikli kısmının altında ateş varmış soğumasın diye.
     Kilo hesabı pişiriyorlar. Bir kilo beş kişiye yetti de arttı bile. Tadını söylemeye gerek varmı?
                                              Havuzda kurbağalar vardı. Onlarda  çok öttü.
                                             Güzel bir manzara ve yemek  iyi oldu.
Gümüldür dedik resmini koymadık. Ablamın evinden Gümüldür deniz manzarası. Annemin evinden deniz manzarası kapanmış bu sene. Eski Tarım İlmüdürlüğü yeni Gümüldür Resourt  Denizin kenarına koca binayı dikmiş. Arkasında kalan sokakların deniz manzarasını ve rüzgarını kesmiş. Denizin içinide parsellemiş halka girecek az bir yer kalmış. Gerçi otelin önünden de girilebiliyor denize yasak değil.
    Ablam da kahvaltıya aldı bizi
Masa harikaydı. Başka akşam da mangala çağırdılar. Ben de kukurişçiye götürdüm. Kendim yemem ama babamın ısrarı üzerine iyice pişirttim yanmaya yakın. Ondan sonra yedim. Kardeşim ve eşi denize girmiyorlar. Onlar dönünce deniz sefamız başladı. Sabah babam yürüyüşüne gitti. Benim ayağım ağrıdığı için gidemedim. Kahvaltıdan sonra deniz. Öğleden sonra T.V" Benim güzel evim" i seyrettik. Akşam yemek, Sosyete pazarı paraları harcadık, çay bahçesinde çay içtik.
  Annem hem zayıfla diyor hem börekleri yapıyor. Diyetimi sürdüremedim. Börekleri yedim. Afiyet olsun bana. Torununa da yaptı gönderdi börek.
                                                      Elde açma otlu börek annemin özeli
                                                 Tavada pişirirken elimi yaktım
Annecim çabuk yoruluyor artık. Börek yapma desekte yapıyor. İçi takılıyor yapmayınca. Kışın daha kötüydü burada daha iyi olmuş. Yine de eski dinçliği yok. Gençliğindeki gibi hareket etsin istiyor annem ama vücudu yorgun 76 yaş yoruyor. Babam 83 yaşında olmasına rağmen annemden dinç. Hatta benden bile. Ama sporunu, çalışmasını hiç bırakmıyor. Kendine iş yaratıyor çalışıyor. Oturduğu apartmanın yıllardır duran işlerini halletti. Hiç üşenmez bir iş varsa yapar maşallah.
 devam edecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder