Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Eylül 2012 Salı

Etamin Pano (30yıllık)

Yeni gelindim. Vakit geçsin diye pano işlemeye başlamıştım. Aynı modelden iki tane işliyecektim. Birini kayınvalideme birini kendime işliyordum. Sonuna yaklaşmıştım. Bir arkadaşım yaprakların yeşil tonlarından birini beğenmedi. Bende işten soğudum ve elimden bıraktım. Bir daha elime almak istemedim. Ben kullanmam bunu dedim. Kayınvalidem bitti sayılır bitir ben kullanırım dedi. Onun gayret vermesiyle bitirdim. 
  Kayınvalidem daha sonra onları çerçeveletti, salonuna astı. Çokta güzel oldu. Yıllardır eskimedi Tam otuz yıllık.

30 yıldır renkleri solmadı. Kayınvalidem teşvik etmese şimdi atılmıştı bu güzeller.
                                           Salonun  perdelerini yeniledi kayınvalidem.

2 yorum:

  1. gayet güzel olmuş bence. kaçırmışsınız iki panoyu:))
    ellerinize sağlık
    sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzakta değil yakında, hep görüyorum.
      yorumun için teşekkürler, sevgiler.

      Sil