Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Ekim 2012 Salı

İstanbul Gezisi (Boğaz Turu)

Topkapı Sarayını gezdikten sonra tramvayla Kabataş'a geldik. Sahilde biraz bekledikten sonra tekneye bindik. Teknede sadece bizim grup vardı. Akşam olduğu için resimler hep karanlık çıktı. Ben yine de hatıra olsun diye kaydedeceğim.

Boğazdan geçen bir gemi

Önce terasta aparatif bir şeylerle karnımızı doyurdular. Sonra ızgara balık yedik. Tekrar terasta meyve yedik. Fasıl da vardı. Güzel bir boğaz turu oldu. Hava biraz serindi. Saat 11 e kadar oyalandılar. Sonra bindiğimiz sahilden indik. Otobüsle otele geldik. Ayaklarımızın ağrısından uyuyamadık. Kapalı Çarşı, Topkapı Sarayı, Boğaz turu derken yorulduk. Yarın da Dolma Bahçe Sarayını gezeceğiz enerji depolamak lazım.

1. Fotoğraflara bakınca özel bir boğaz turu olduğunu düşündüm ancak teknede sadece yazarın arkadaş grubunu olduğunu öğrenince durumu anladım :) Güzel olmuş ama özel tekne kiralamış gibi rahat bir şekilde boğaz turu yapabilme imkanı bulmuşsunuz. Manzara kaliteli olunca en amatör ellerden bile imrendirici fotoğraflar çıkıyor hep.. Emeğinize sağlık, teşekkürler.