Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Kasım 2012 Çarşamba

Annemle Ablam Geldi

Bu sene annemle ablam 18 kasımda geldiler. Bu hafta havalar güzel gitti. Onları gezdirebildim. Önce Ankara da kardeşime gittiler. Sonra hepbirlikte bana geldiler. Kardeşim akşam döndü Ankaraya.
                              Annem ve ablamla güzel kahvaltılar ettik. Gözlemeleri ablam yaptı.
                                                 Anacığım ve ablamla sohbetler ettik.
    Ertesi gün Karaçayırda açılan parka gittik. Park yeni açıldı bende ilk defa gittim. Ablama su başında poz verdirdim.
                                 Park küçük, oturulacak bir yer vardı oraya oturduk. Mantı benim...
                                                             Kavurma annemin...
                                                  Pizza oğlumun....Ablamda tavuk ızgara yedi.
                              Parkta İstanbul köprüsünün çakmasını yapmışlar.Ablama poz verdirdim.
                                    Başka bir gün,  Gökdereye götürmeden olmazdı. Orada da yedik ...
                                       Dışarının resmini çektik...
                                    Abanta uzandık. Gölün dalga hareketi annemin başını döndürdü.
                                                  Manzaraya karşı kahvelerimizi içtik.
                                               Kayınvalidemde bizimleydi.
                                      Başka bir gün yine kahvaltı masamız ve sohbetlerimiz...
          Ben patatesleri minik minik doğradım kızartırken ablam minik doğranmış patlıcan ve biberleride içine atıverdi. hepsi birden kızardı. ben ayrı ayrı kızartıp bekliyordum. böyle pratik oldu.
                                   Mercimek çorbamız, salatamız. zeytin, peynir... yettide arttı bile.
                                      Anacım, ablacım gezdirmedi demeyin kanıtı burda bakın.
                               24 kasım öğretmenler günü yemeğine ablamda geldi. Pasta kesilirken...
      Kayınvalidem annemleri yemeğe davet etti. Önce pazarı gezdik sonra kayınvalideme gittik. Ertesi günde annemle ablamı ablamın kızına İstanbula götürdük. Orada yemek yedik ben yine mantıyı tercih ettim. yeğenim ablam gibi güzel yemek yapar. İki saat oturup kalktık. Evimize döndük. Seneye daha erken gelin havalar soğumadan...

2 yorum:

  1. Aman ne güzel kareler hem de en sevdiklerinle birlikte. Allah nazarlardan saklasın.
    Daha nicelerine arkadaşım.
    SEvgiler....


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım. Ziyaretlerin beni mutlu ediyor...

      Sil