Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Kasım 2012 Cumartesi

10.Yaş ve Bir Tablo


10 yaşında ilkokul üç veya dördüncü sınıfa gidiyordum. "Yavru Kurt" şimdiki adıyla "izci" olmak için vesikalık resim gerekiyordu.  İşte bu resim o zaman çektirdiğim resmim. Elbisemi annem dikmişti. Bu fotoğrafımı çok severim. Okuldan fotoğraf istemeseler küçüklüğümün nasıl olduğunu bilemeyecektim. Az sayıda küçüklük fotoğrafım var.
   Bu seneki resim kursumuz başladı. Konu seçerken zorlandım. Hocamız her resmi kabul etmiyor. Benim getirdiğim portre resimleri de evde çalış diye istemiyor. Burada sanatını geliştirecek çalışmalar yap diyor. Bu resmi görünce "bunu çalışabilirsin" dedi. Ben şaşırdım bu reim de portreydi. "Ama bunu tek renk çalışacaksın sanatsal olacak" dedi. Çalıştım. Severek çalıştım. Çabucakta bitti. Ne kadar sanatsal oldu bilmiyorum ama beni portre  yapmakta biraz daha geliştirdiği kesin. En azından cesaretimi arttırdı.
Bire bir aynı olmadı. Zaten bu beklenemez. Ortaya çıkan bu yağlı boya resmim oldu. Bu senenin ilk tablosu. 35e50 tual yağlıboya, kahverengi tonlarında çalıştım.
                                                           Atölyemizden bir görünüm

2 yorum:

  1. Bakışlar çok etkileyici olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Tülin hnm. Ziyaretiniz ve yorumuz çok sevindirdi beni

      Sil