Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Mayıs 2013 Cuma

Ablamın Tarifleri


 Ablam  Kanal7 de ki doktor Feridun Kunak  dan öğrendiği tarifleri telefonla bana anlatıyor yapayım diye. Bende unutuyorum. Buraya yazayım da unutmayayım dedim.
İŞTAH KAPATICI
1kg pancar (4 pancar) soy patates dilimi  gibi dilimle,
1kg sirke nin içine dök. 24 saat beklet.
 Sonra 3litre su ekle. 24 saat daha beklet.
Dolaba koy yemeklerden önce 1çay bardağı iç. İştahı kapatıyo..
 Biberiye çayınında yağ parçalayıcı ve ağrı giderici özelliği varmış.

BÖLGESEL ZAYIFLAMA
(aktarda hepsi var)
2 sbKİL,
1 tatlı kaşığı kaya tuzu
1 tk portakalyağı
1 tk ozon yağı
1tk kakao yağı
1tk menekşe yağı
1 tk biberiye yağı
1 t k çörekotu yağı
 kulak memesi kıvamında olacak kadar soda, ekle hamur yap.
iki üç kere kullanmalık.
Şişman yerlerine sür, Naylon poşet sar. ev işlerini yap.
En az 45 dakika en çok 4 saat bekle yağları eritiyor. bölgesel zayıflama sağlıyor.


AĞRILAR İÇİN
250 gr karanfil
5 litre su içine at dibe çökünceye kadar bekle her sabah aç karna 1 çay bardağı iç. Ağrıları gideriyor. Zayıflatıyor da.

5 yorum:

  1. Aklımızın bir köşesinde bulunsun. Gün gelir ablanıza minnettar olabiliriz kim bilir?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bir tek karanfil işi kolayıma geldi hem ağrı denince:)
    şimdi biliyoruz ki burada işimize yarayacak tarifler var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da karanfilli tarif en kolayı geldi.
      sevgiler.

      Sil
  3. şu killi tarif tam bana göreymiş.. gerçekten işe yarıyorsa bölgesel zayıflama aletlerine döktüğüm parayı kurtardık demektir ;)
    öpüyorum annecim :)

    YanıtlaSil