Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Mayıs 2013 Pazar

Anneler Günümüz Kutlu Olsun

                                                    Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun.
                 Anneden;  Çocuklarım ne küçüktünüz...Şimdi boyumu aştınız... Sayenizde annemin ne zorluklarla bizi büyüttüğünü anladım. Sayenizde insana değer vermeyi anladım. Sayenizde gerçekten sevmenin ne olduğunu anladım. Hayatıma kattığınız mutluluk ve değerler için teşekkür ederim.

Bu gün 3anne, 2 baba, 3 oğul, 1 gelin,1 görümce, 1 kız, 1 damat, 2 torun, 2 kardeş,2 yeğen, 2 kuzen,1 yenge, 1 dayı, 1hala, 1 enişte, 1 kayınbirader, 1 anneanne, 1 babaanne, 1 abi,  kahvaltıya gittik. Çok kalabalıktık.  Bilin bakalım kaç kişiydik. ıı ııh 28 kişi değildik. 7 kişiydik. Çok güzel vakit geçirdik.

7 yorum:

  1. Sanırım 2 kardeş fotoğraftaki 2 şirin şey:)
    Say say bitmeyen 7 kişi, çok yaşa Sevgicim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iki kardeş şirinler.
      Çok kalabalığız sevgi dolu;)

      Sil
    2. 18 yıl önceki halleri şirin kardeşlerin.

      Sil
  2. Belli ki bu çok işlevli 7 kişi anlamlı ve eğlenceli bir anneler günü kutlaması yapmış.
    Tüm sevdiklerinizle birlikte nicelerine Sevginin ruhu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet anneler günü kutlaması oldu.
      Sizinde anneler gününüz kutlu olsun...

      Sil
  3. Annem benim iyi ki varsın:) Yalnız keşke fotoğrafın 18 yıl önce olduğunu söylemeseydin, yaşım çıkacak ortaya :P ne zaman büyüdüm ben, hiç anlamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşın çıkmaz ortaya kızım senin kaç yaşında olduğunu yazmadım.
      Öpüyorum canım benim.

      Sil