Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Eylül 2013 Pazar

Tekrar İstanbul.

Dün İstanbul'a gittik. Emekli müzik öğretmeni arkadaşım, aynı zamanda komşum Müyesser hanımın kızı Seda'nın düğünü vardı. Oğlumda hazırlık sınavını geçti ve hem kendine hem bize bir yıl kazandırdı, Hemde oğlumu ve kızımı bir daha görmüş oldum. Ağlayarak döndüğüm İstanbula gülerek gittim. Dönerkende ağlamadım. Onlar artık kendilerine yeni hayatlar kuracaklar ve alıştıkları gibi yaşayacaklar.
 Düğün boğazda Anadolu yakasında Yakamoz Düğün salonunda yapıldı. Bir yanda Kuleli Askeri lisesinin ışıklandırılmış manzarası, diğer yanda boğaz köprüsünün ışıklandırılmış manzarası güzeldi. Arkadaşım Müyesser Saçı, makyajı tavırları ile harukulade idi. Gelin Seda da çok güzeldi. Allah mutluluklarını daim etsin.
 Cumartesi gece çocuklarda kalıp pazar günü öğleden sonra döndük. Giderken yanımızda bir sürü şey götürmüşüz.Ben poaça, patatesli mercimekli börek yaptım. Oğlumun kalan kışlıklarını topladık götürdük. Düğünde giyeceklerimiz, günlük giyecekler derken bir sürü yükümüz oldu. Kızımında burnu akıyordu hastalık başlangıcı vardı. Aklım onda kaldı. Eşimle oğlum iki ayakkabı dolabını monte ettiler.
 Sabah kahvaltıyı sıkı yapmıştık. Dönüş yolunda şuraya mı buraya mı girelim derken akşam oldu. Ve Bolu dağındaki İsmailin Yerine girmeye karar verdik. Manzara resimleri oradan çekildi. Bolu Dağının güzelliğini unutmuşuz. Otoban açılınca trafiği azaldı dağın. Ama yinede müşterisi çoktu. Et ürünleri ağırlıklı yemekleri de çok lezzetliydi.
Döndükten sonra Fransadan tatile gelen Görümcemin Kayın biraderi ve eşini görmeye görümceme çıktık. Onlarla hoş sohbetler ettik. İyi ki hemen gitmişiz ziyaretlerine, akşama dönüyorlarmış. Onlara da iyi yolculuklar diyorum.