Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Ekim 2013 Cuma

Paris Sokakları

Bayramdan önce kızımın istediği tabloyu bitirdim. Bayramda geleceği için bir haftada yani üç oturum da bitirdim.60 x 80 tuval üzeri yağlı boya siyah beyaz ve kırmızı çalıştım. Yine siyahı az lacivert, çok kahverengi ve kırmızı renklerini karıştırarak elde ettim.
 Kızım evini siyah, beyaz ve kırmız renklerinde döşediği için bu tabloları istedi. Hocamız da sipariş sipariş diye diye yaptım tabloyu. Önce ki yaptığım aynı boyuttaki Eyfel kuleli tabloyla yan yana resmini çekmiş göndermiş canım benim.
Şimdi sırada 50x25 tuval üzeri yağlı boya 2 tablo siparişi var kızımın. Bakalım ne zamana çıkar. Herkeze iyi günler.

2 yorum:

  1. Annecim sipariş yanlış olmasın, 2 tane değil 3 tane istemiştim 25x50den :) Eiffel, Pisa, Galata kuleleri.. mujuxx

    YanıtlaSil