Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Kasım 2013 Perşembe

Geçen Hafta

Geçen hafta cuma günden öğretmenler günü kutlamaları başladı.
Cuma gündüz habire ikramlar yedik. Akşam da yemekteydik.
 Yemekler nefisti. Ama alt tarafı kabak tatlısının sunumuna bakarmısınız. Görüntüyle doyuyorsunuz zaten.
Cumartesi sabah Ömer Tezcanın sunduğu "Beden Dili" seminerine gittik. Yaptığımız her hareketin anlamı var. Bedenimiz bilerek yapıyor herşeyi.
 Oğlum bize güzeeeel bir sürpriz yaptı. Vize sınavları sonrası bir hafta tatil vermişler ve haber vermeden geldiii.
Çoook mutlu oldum. Birlikte Ankaraya gittik. Kızımın orada sınavı vardı ve Kardeşimde buluştuk. Onlarda bizi akşam yemeğe çıkardılar. Aşağıda şiş köfte...
 Ertesi sabah güzel bir kahvaltıdan sonra düğün videolarını seyrettik. Kendi gençliğimiz, çocuklarımızın küçüklükleri, gezdiğimiz yerler, anne babalarımızın gençlikleri ekrandan bir bir geçti.
 Sohbet muhabbet bitmez ve döndük evimize.
    Bu haftayı da oğlumla geçiriyorum. Aksi gibi bütün günler, gezmeler bu haftaya denk geldi. Neyse ki oğlum da arkadaşları ile buluşup geziyor. Kayınvalidem oğlumu yemeğe aldı. Halası döner yemeye götürdü. Bende vardım tabi.
  Bu gün 8. sınıfların seviye belirleme sınavları vardı. Öğrenciler okullarında öğretmenler başka başka okullarda sınavlara girdiler. Bu gün girdiğim okul şehir merkezinde yakındı. Yürüdüm gittim. Yarın gireceğim okulsa çok uzak. Bu günden gidip bakalım dedik. Şehiri çıktık. Tek araba sığacak patika bir yol, nagivasyonla zar zor bulduk okulu. Tepeden şehir manzarası güzel ama yaşamak zor orada sanırım.
Herkese sağlıklı kolay bir yaşam dilerim.
  Gelinimizin göz zevki çok iyidir. Evinin süsmesi, detayları çok hoşuma gider. Hatıra olsun diye buraya kardeşimin evinden detaylar koyuyorum...





Herkese güzel günler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder