Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Aralık 2013 Pazar

Anlık Düşünceler

"Düşünmek ruhun kendi kendine konuşmasıdır."
“Sevgiyle düşünmekse ruhun kendi kendini iyileştirmesidir”
alıntı.

99 depreminde kaldığımız prefabrikeler. Geçen gün 4.8 sallanınca hatırladık depremi yeniden. Unutuluyormuş gerçekten. Ya da yapacak bir şey yok deyip bilinç altının deposuna atıyoruz korkularımızı.
  Nerden nereye güzel bir söze güzel bir resim ararken oturduğumuz prefabriğin fotosunu buldum. Vede koydum .Hayatta böyle sonraki an da ne olacağı hiç belli olmuyor. Çağrışımlar beyin hücreleri arasında ne kadar hızlı sörf yapıyor, değme bilgisayar yetişemez.
     Biraz önce oğlumu uğurladım. o geldiğinde ev ışıldadı adeta. Çocuklar gidince evin havası kokusu değişiyor, ağırlaşıyor. Sanki ömür doldurmak için yaşıyoruz. İşimiz bitmiş gibi geliyor bilinç altıma. Dünyaya geldin çocuk yetiştirdin işin bitti hadi öl diyor bilinç altım. Bilinç üstüm se bu olumsuz düşünceleri iptal et sil diyor. Siliyorum olumsuz düşüncelerimi. Yaşanacak güzel şeyler var daha. Sevgiyle düşünüp ruhumu iyileştireyim. Güzel günlere hep beraber yürüyelim. Hoşça kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder