Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

4 Aralık 2013 Çarşamba

Eşimin Doğum Günü

Eşimin bu gün doğum günü idi. Dışarı çıkalım dedim istemedi. Ben de evde hazırlık yaptım. Yaşlanmışız ya da kilolanmışız diyeyim. ayaklarım ağrıdı. Ah ah gençken şıppadanak yapar bitirirdim işleri. Kayın validem yetişti de bitti işler. Sabahta okula git sonra alış veriş yap, eve gel dinlen ve işlere koyul.
Mönü de mercimek çorbası, Kızartma köfte patates, keşli cevizli makarna, havuç salatası, mor lahana salatası, biber dolma, su böreği veee pasta vardı.
 Kız kardeşi ve ailesi ile annesini davet ettim. Güzel bir akşam oldu...


Karamelli pastanın hepsini bitirdik altı kişi..Hediyeleri arasında bir kitap ve yelek, kazak vardı. Hep birlikte sağlıklı, mutlu seneler diledik.

4 yorum:

  1. Hepsi de yorucu, vakit alan yemekler ama yorgunluğa deymiş. Sonuç çok iyi olmuş.Sofra şahane.
    Nice güzel yıllar, hep birlikte...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Birlikte geçireceğiniz sağlıklı mutlu nice yaşlar diliyorum.

    YanıtlaSil