Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Aralık 2013 Pazartesi

2013 ün Son Günleri

2013 bitmeden hasta oldum. Cumartesi gün bir ağırlık üzerimde, sinüslerim dolu, hemen yoruluyorum. Evde ilaç aradım kalmamış. Bu durumda iki, üç gün ilaç aldım mı gelmeden gider grip. Kendimce tedbirler aldım. Oturma odama, yatak odasına Soğan koydum dörde bölüp. Ağzıma tülbent bağladım maske gibi. Tülbent nefesimi ısıttığı için kuru öksürüğü kesiyor. Ellerim buz gibi evin içinde eldiven taktım. Ayağımda patik sırtımda şal kah yattım kah kalktım. Her kalkışta evin bir işini hallettim. Kahvaltı, bulaşık, yemek gibi.
 Pazar günümde böyle geçti ama dinlenmenin iyi geldiğini anladım.
 Bu gün okulda hediyeleşme olmasa Sağlık Ocağına gidip rapor alacaktım. Öğle arası aldığımız hediyeleri verip kendimizinkini alacaktık. Onun için bu eğlenceli anları kaçırmak istemedim. Okula bir gittik ki okulda elektrik yok. Kalorifer yanmıyor, ziller çalmıyor, çay kaynamıyor, sıcak su yok, tam mahrumiyet. Ne kadar elektriğe bağımlıyız!
 Ben hasta olunca öğrencilerimde yaramazlık yapmadı.
Öyle arası Müzik Öğretmenimiz Barış'n önderliğinde hediyeler toplandı. Çalışma salonuna kaldırıldı. Hanım, Hülya ben ve bir çok arkadaşın yardımıyla yazılıp kesilen numaralar hediye paketlerinin üstüne yapıştırıldı. Küçük bir sepetede çekilecek numaralar kondu.
 Öğretmenler odasında önceden ısmarlanan pideler yendi.
 Ekler pastalarda lezzetliydi. Daha sonra çalışma odasına geçtik. Orada ismi okunan arkadaş bir numara çekti ve üzerinde o numara olan hediyeyi aldı. Hediyenin üzerinde iyi dilekleri ile hediyeyi alan kişinin adı yazılıydı. Hediyeler kişiye sürpriz oldu. Benim aldığım krem rengi, el yapımı, seramik kase ve altlığı Özel eğitim öğretmeni arkadaşım Saadet hnma çıktı. Bana da Fen ve Teknoloji öğretmeni Çeşminaz hnmın Özdilekten aldığı Battaniye çıktı.
Hediyeler arasında kahve makinası, kahve fincanları, vazo, dekoratif eşyalar, seramik tavalar, battaniyeler vardı. Çekilişe 43 kişi katılmışız.
  Yeni Yılda Neşe, huzur, mutluluk hepimizi bulsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder