Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Ocak 2014 Pazar

Can'ın Doğum Günü

Bu senede sağ salim Can'ın doğum gününü kutladık. Hepimiz grip olduk Kimimiz iyileşti kimimiz sürünüyoruz. Annesi çok güzel bir masa hazırlamış. Kıymalı, Patatesli, peynirli börek, Havuç salatası, kısır, arpa şehriye salatası yapmış.
 Dün Can çok hastaydı. Oğlumun finalleri bittiği için yarı yıl tatiline geldi. Can'ı annesiyle acile götürüp serum taktırdılar. Bu seneki grip süründürüyor.
 Can kalkamazsa erteliyelim doğum günü partisini dedim. Ama maşallahı vardı. Kalkmış ayaktaydı ve enerjikti.
                                                        Pastamız da vardı.
Önce pasta üflendi. İyi dilekler dilendi. Sonra börekler, salatalar götürüldü. Pastadan ince bir dilim yendi.
Şeker hastası olma ihtimalim var. Geçen gün doktora gittim ve şekerim 129 çıktı. Doktorda 20 gün süreyle kanımdaki şekeri ölçmemi ve tekrar tahlil için gelmemi söyledi. Sabahları tok karna alacağım bir hap verdi düzenleyiciymiş. Şimdi dikkat ediyorum, tatlıyı çok yemedim. Böreklerdende az yemeye çalıştım ama ne kadar başarılı olduğumu bilemem. 

 Arpa şehriye salatası yakınımda olduğu için çektim. Bu seferki tavukluydu. Görümcemin yaptıkları lezzetli oluyor. Ellerine sağlık.
 Herkese mutlu yarınlar.

2 yorum:

  1. Delikanlıya mutlu yıllar diliyorum.

    Dev boyutlu arpa şehriye salatası enfes görünüyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dev boyutlu salataya çok güldüm ::::)))))
      Teşekkür ederiiim.
      Sevgiler arkadaşım.

      Sil