Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Ocak 2014 Pazar

Yeni Tabloya Başladım

Yeni yılda yeni tabloya başladım. Bu resmi kızım yollamıştı ben de beğendim.  Röprodüksiyon yani başkası yapmış bende tekrar yapıyorum. Google da aradım ama ressamını bulamadım. Daha tek oturumluk, dün atölyeye gittim, 2 saat çalıştım. Astar çalışma gibi bir şey oldu. Üzerine en az iki kat daha boyanır. Şimdi kabaca yer belirledim. Başın yeri olmamış onuda eğeceğim ve küçülteceğim. Sanırım önümüzdeki hafta biter.
Biz atölyede çalışırken hocamız da hepimizin resimlerini çekiyor. Atölyenin kapalı sistem facebook'u  var. Yani sadece bizler görüyoruz. Resimlerimizi oraya yüklüyor hocamız. Bende oradan aldım resimleri. Burada hatıra olsun istedim.
 Çok renkli bir resim. Bu tarz resimleri seviyorum.
 Önce fon boyanıyor, Yukarıdan aşağı, arkadan öne doğru boyama yapılıyor.
Bu kış soğuk geçiyor, atölyede soğuk. Onun için bir aydır devam etmedim atölyeye.
İnşallah çabucak bitiririm tabloyu. Hocamız bu dönem üç dört sergi ayarlamış. Kızıma vereceğim tablolarda bekliyor sergi için. Verdiklerim de geri gelecek. Kızım der hep "Bir yıl sergi gezmeden annemin tabloları yerini bulmaz! " Doğru diyor.
 Herkese sıcak günler.
                                                  ********************
13 ocak 2014 pazartesi akşamı nazlanarak atölyeye gittim. hava soğuk, nöbetten çıkmışım, yorgunum gitmemek için bahaneler arıyorum. Hatta kışın atölye olmasın diye düşündüğüm de oluyor. Gidersem dinleneceğimi de biliyorum. Kalktım gittim.
 Tablonun ikinci oturumu ilerleme kaydettim.
Kafayı küçülttüm. Boyadım. daha bitmedii. Birkaç oturum daha istiyor.

2 yorum: