Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Kasım 2014 Salı

İzmit Resim Sergisi

17-28 Kasım 2014 tarihleri arasında İzmit Cumhuriyet Parkı içindeki İzmit Belediyesi Sanat Galerisi'n de Atölye Sak gurubu üyelerinin katıldığı resim sergisine katıldım.
 Sabah yola çıktık. Bir münübüsün bagajına ve arka koltuklarına tablolarımızı yerleştirdik.
                     İzmit Sanat Galerisine geldik. Yardımlaşarak tablolarımızı astık.
                                       İşimiz bitince balık yemek için sahile yürüdük.
                                        Güzel Galeriyi arkamızda bıraktık.
 Yürüyen merdivenle üst geçite çıktık. Pazartesi olmasına rağmen ne kadar kalabalıktı.
       Hocamızın çektiği resimler sırasını şaşırıp buraya kondular. Galeriden görüntüler.



                                         Tablolarımızı yerlerine asarken
Ben de bu altı tablo ile katıldım. Geçen yıl yaptığım her tabloyu kızıma vermişim. Evde bulunan tablolarımla katıldım bende.
  Bu arada biz yürüyorduk ya işte bu görünen gemilere geldik. Bu gemiler de balık yeniyormuş meğer.
                 Her gemi farklı fiat verdi. Uygun olan birini seçtik. Balıklarımızı yedik.

                                       İzmit Belediyesi Sanat Galerisine geri döndük.

 Galerinin tarihi dokusu hoşumuza gitti. Cumhuriyet parkı da güzeldi. Sergimizi açtık ve döndük. Dönüş yolunda yol üstünde durup alış veriş yaptık.
                                        Hoşça kal güzel şehir.



6 yorum:

  1. Bu keyfi sadece 3 kez yaşayabildim. Tadı damağımda. Bu telaş, hazırlıklar, enerji...
    Allah nazarlardan saklasın.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Asu'cum. Ben sergilerimin sayısını unuttum ama her seferinde ilk sergimmiş gibi heyecan duyuyorum.
    Amin canım.

    YanıtlaSil
  3. İzmit Saray bahçe belediye başkanı arkadaşımızdı yıllar sonra okul topantısını İzmitte yapmıştık..çektiğiniz fotoğrafları görünce tekrar gezmiş kadar oldum ,, kutluyorum..sevgi ve dostlukla...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Bilge hanım.

    YanıtlaSil
  5. Ah yaaa... Katılamadım ya sizlere, içimde kaldııı :(
    Seneye de olacak mı? O zaman kaçırmam işte...
    Amaaa... İlk fırsatta seninle buluşmak istiyorum kemolar izin verince :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Banucam önce sağlık diyoruz. Bende seninle tanışmayı çok istiyorum. Bir dahaki sergi oluuur, gezme oluuur. Bir neden çıkar inşallah. Sizler de bu taraflara gelirseniz mutlaka haberim olsun ki gezdireyim sizi. Bolu'da güzel yerler var.
      Sevgiyle öpüyorum. Solmaz Sultana sevgiler, saygılar.

      Sil