Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

20 Kasım 2014 Perşembe

Sonbaharda Gün Batımı

Bu gün yağmur vardı. Bulutların arasından güneş batıyordu güzel renklerle.
                   Ama o güzel renkler fotoya çok yansımamış. Gerçekte daha güzeldi.
Geçen cumartesi seminere gittik. Konu Beden Dili. Daha öncede dinlemiştim. Pekiştirmiş oldum. İyi oldu. Öğleden sonra Yüz bakımı semineri vardı. Faydalı oldu. Geçen yıldanda resimlerini paylaştığım için tekrar paylaşmıyorum. Keşke bu bilgileri çocukluğumda veya gençliğimde edinseymişim. Şimdi kendine öz güveni yüksek olan biri olurdum.
    Geçen pazartesi Atölye üyelerinden bir kaçı ile Resim sergisi için İzmit'e gittik. Benim için değişiklik oldu. Nefes aldığımı hissttim.
  Salı günü okulda nöbetci idim. Yoruldum. Yorgunluğum hala devam ediyor.
Bu hafta öğrencilere düzen kuşağından not veriyorum.
Çalışan öğrenci zaten 100 alıyor. Ama yan gelmiş yatmış öğrenciler de 100 almak için yüksek sesle bağırarak öğretmeni ikna etmeye çalışıyorlar. Bu beni yoruyor. Hem hiç bir şey yapma hem 100 iste. Bu haftaki isteksizliğim bundan her halde. Hava da kapalı. Kış geliyor.
  Herkese mutluluklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder