Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Ekim 2011 Cumartesi

misafirim geldi

Annem ve ablam geleli 12 gün olmuş. Günüm de vardı. 10 ekim sabahı terminalden aldık. Ablam biraz dinlendi ve bana yardım etti. Sarmaları kayınvalidem yaptı, patates tarhanasını ablam. Ben yufka böreği yaptım. Limonlu kek de yaptım.Maydonoz'da çalışan Ayşe hanım cevizli kımalı börek yaptı. Deniz pastanesinden incirli, kayısılı tatlı aldım. Elmalı kurabiye aldım.  Ablam dayanamadı gözlemede yaptı.
                                                                   Masayı donattık
Perdeleri yıkayıp ütülemiştim, onlarıda taktım.

                                                           Ördüğüm dantel mutfak perdem
                                                     yine benim ördüğüm yatakodası perdem
 yine benim ördüğüm ponponlu perdemi astım. arkadaşlarım geldi. İkramları beğendiler. Kalan yiyecekleri paketleyip derin dondurucuya koydum. Aniden gelen misafirim olursa ikram ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder