Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Ekim 2011 Perşembe

Resim Kursu (1.yıl)

       İkinci dönem suluboya çalışmaları yaptık. İlk yaptıklarım çok güzel değildi.
                                                                Bu resmimi beğendim
                             Pastelboya ve guaj boyada çalıştık. Üstteki resim guaj çalışması
                                                              Pastel boya çalışmam
                                                   Sonunda yağlıboya çalışmaya başladık
                                                  Bu resmi  Can'a benzetmeye çalıştım
                                                    Oğlumun en sevdiği tablom olacak
                                              Küçücü resimden bakarak yapmak çok zor oldu
                                                 Çizim yaparken hocamızın müdahalesi
                                                                  Boya öncesi çalışma
                                                    Kurs ta ilk yaptığım yağlıboya çalışma
                                                      Arkadaşımın resmini çalışırken
                                                        Guaj boya ile yaptığım çalışma
                                                                Suluboya çalışmam
                                                                 Suluboya çalışmam
               Sene sonunda sekiz kursiyer sergi açtık. Üç panoyu ben doldurdum. bir pano görülüyor.
                                                               Bağlama öğretmenim
                                                                 Arkadaşım Ayşen
          1. sene elli kadar kara kalem, bir mozaik, iki pastel, on suluboya, ondört tane de yağlıboya çalışmam olmuş. Buraya bulabildiğim resimleri koydum.
                                                 Arkadaşım Çiğdem'in fotosundan çalıştım
                                            En sevdiğim tablolarımdan bir. üstündeki tarih yanlış 2010 da çalıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder