Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Ekim 2011 Pazar

Resim Kursu (2.yıl)

2. yıl sadece yağlı boya tablo çalıştım. Sekiz ayda yedi tablo yaptım. Bazı tabloları iki, üç ayda bazılarını bir haftada yaptım. Nisan ayında bir arkadaşımız kişisel sergisini iptal edince öğretmenimiz üç öğretmen arkadaşın birleşerek sergi açabileceğimizi söyledi.Bizde istek ve heyecanla kabul ettik. Bu durumda kişisel sergi gibi bir şey di. Şimdiye kadar yaptığım bütün tablolar sergilenecekti. Geçen yıl ve bu yıl yaptıklarım sergilenecekti. Keşke daha çok tablo yapsaydım.
                                               Kedi, kelebek, çiçek üç ayda tamamladım.
                                                Bu natürmort içinde çok zaman harcadım
                                                     Kızımı foğrafından bakarak çalıştım
                            Sergi olanağı çıkınca ay çiçeleri ve gelincikler tablolarını hızla yaptım.
                                        Sergimiz açıldı. Çok kalabalık davetli gurubumuz vardı


Resim Kursumun ikinci yılındaki ilk sergim buraya kadar. İkinci yılın ikinci sergisi sene sonu karma sergimizi iki tablo daha yaparak dört tabloyla katıldım. İkinci yılın üçüncü sergiside komşu ilimizin festivalinde gerçekleşti.
                                            Bu iki tabloyu da sene sonu sergisine yetiştirdim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder