Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Ağustos 2012 Cuma

Kayınvalidemin Bahçesi

 Kayınvalidem bu yılda bahçesini ekti. Domatesler, fasulyeler, salatalık, mısır, çilek, biber gibi sebzelerin yanında çiçeklerde var. Ayrıca şeftali, erik. armut v.s ağaçlarda var.
 Onlarla ilgilenmek mutlu ediyor kayınvalidemi. Hepimizinde içi açılıyor. Ruhumuz dinleniyor.

Karpuz bile var.




Nane. maydonoz...




Taze fasulye...





               Evi de görüntüde. Sürekli eviyle ilgilenir, heryerini yeniler. Hayranım enerjisine. Maşallah.

4 yorum:

  1. Selamlar. Kayınvalidenizin bahçesiyle bizimki arasında karlı dağlar kadar fark var:) Bizimki hepi topu 4 sap biberle 20-25 kök domates. Bize dikim işini yapan mesai arkadaşıma domateslerin neden kızarmadığını sordum. Bu işlerin içine doğmuş bir köylü çocuğu kendisi. İşin erbabı yani:) "Abla ya suyu çok gelmiştir, ya güneşi az" dedi. Bizim hem suyumuz çok, çimenler sulanırkem her gün domatesler de sulanıyor, hem de güneşimiz az, yan komşunun ağaçları ikindi güneşini engelliyor:) Acemiik işte. Seneye yerleri değişecek! Bu arada, ben sizin bloğa ya dün ya da önceki gün sahura yaklaşırken, yarı uykulu gelmiştim. Yorum da bırakmış olabilirim, çok farkında değilim, o derece uykuluydum:) Bir de baktım, bu gün 100. izleyicim sizsiniz. Bana adresinizi verirseniz, maddi değeri olmayan, belki kendi ürettiğim, belki hazır aldığım, şimdilik ne olduğunu benim de bilmediğim bir hediyem olacak. Adresinizi bloğuma mesaj olarak bırakırsanız elbette yayınlamam. Belki Ramazandan sonraya da sarkabilir ama göndermeden önce mesaj bırakırım size. Her şey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
  2. Dün bloğuma uğrayıp üye olmuşsunuz. Siz olunca bende olayım dedim.
    Kayınvalidem baya kışlıklarını çıkardı. Domates, taze fasulye konservelerini yaptı. daha da bekliyor çıkacak ürünlerden kışlık hazırlayacak.

    YanıtlaSil
  3. harika bir bahçe çok beğendim karpuz bile var ellerine sağlık kayınvalidenin :)

    YanıtlaSil