Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Ağustos 2012 Salı

YÜRÜYÜŞ

Tekrar yürüyüşe başladım. Dışarda yürüyemiyorum. Evde yürüyüş bandında yürüyorum. Yürüyüş bandını en çok kullanacağım yere getirdim. Salona koltukların arkasına sakladım.
                                                             Kimse fark etmiyor.
                                Çıkıyorum üstüne istediğim hızda, istediğim süre yürüyorum
                                      Manzara seyrederek 40 dakikayı tamamlıyorum.
             Manzara güzel yağmurda karda, güneşli hava da hep değişiyor. Dinlendiriyor.





2 yorum:

  1. ahh şu koşu bandı hiç alışamadım 5 dk yürüdüğümü 20 dk yürüdüm sanıyordum evde yürüyüş bana eziyet gibi geliyordu manzara süpermiş.kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  2. Bende manzara ve müzik sayesinde 40 dakika yürüyorum. Yoksa çekilmiyor.

    YanıtlaSil