Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Haziran 2014 Cumartesi

Atölye Sak Resim Sergisi - Hzrn 2014

Atölye Sak üyelerinin yıl sonu sergisi açıldı.
 Sergiyi Valimiz, Belediye Başkan yardımcımız açtı.
                                    Benim bölümüm aşağıda.
                                     Kızımın istediği eserler sergiden sonra ona gidecek.
           Arkadaşlarımın sergimize gelmesiyle çok mutlu oldum.


 Telefonum net çekiyordu. Tam da sergi günü flu çekeceği tutu.
 Atölyemizin maskotu Irmak'da üç tabloyla sergiye katıldı.
 Ne bencilim sadece kendi bölümümü çekmişim. Arkadaşlarımın eserleri ni çekmemişim.
Bir daha gidince diğer eserleride çekip ekleyeyim.
Hoşça kalın.

4 yorum:

  1. İnanamıyorum bu küçük bayan resim mi yapıyor? Ellerini öperim ben bu şirinenin. Keşke serginize gelebilme imkanım olsaydı. Ellerinize, yüreklerinize sağlık. Sizi ve tüm arkadaşlarınızı kutluyorum.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Nurten hanım. Şirine annesinin karnındayken annesi resim kursumuza geliyordu. Doğurduktan sonrada gelmeye devam etti. Irmağımız da resim yapmak isteyince hevesini kırmamak için annesi ona boyalar aldı, hala devam ediyor çalışmaya. Kendisi 3 yaşında...

    YanıtlaSil
  3. Bu kaçıncı sergi bloğunda izlediğim...Bu üretkenliğine imrenmiyorum dersem yalan olur. Ben üç sergiyle kaldım. Köpek girdi boyaları kaldırdım o kaldırış. Boş tuvaller fırçalar dolapta kaldı.
    Tebrik ediyor aynen devam diyorum.

    YanıtlaSil
  4. Canım Asu'cum bu senenin üçüncü sergisi. Resim yapmaya başladığımdan beri sergileri saymaya çalıştım, sanırım 11 sergi olmuş. Gerçekten hayatıma renk kattı resim uğraşısı. Atölyede çalışınca evde dağınıklık ve koku olmuyor. Siz Paçoz ve Pupa ile ruhunuzu dinlendirdiğiniz için resme ihtiyaç duymuyorsunuz. Öptüm arkadaşım.

    YanıtlaSil