Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Haziran 2014 Pazartesi

Okul ile Gölcük Gezisi

http://sevgininruhu.blogspot.com.tr/2012/06/okulumun-golcuk-gezisi.html                          Her yıl yapılan Gölcük gezimizi bu yılda bugün gerçekleştirdik.
                        Sabah genç, dinamik ve iş bitirici arkadaşlar kahvaltılıkları hazırladı.
                                  Kahvaltısını yapan ortama dağıldı.
                           Voleybol oynayarak enerjilerini attılar.
              Küçük çocuğu olan arkadaşlar çocuklarının peşinde epey enerji harcadılar.
                                   Bu arada ızgara çalışmaları başladı.
 Öyleden sonra dumanı üstünde ızgaralarımızı aldık ve yeşillikler içinde afiyetle yedik.

 Bir ara arkadaşların çocuklarına göz kulak oldum. Hepsi de çok tatlı ve yaşlarına göre olgun çocuklardı.
                                Izgaralar bittikten sonra Gölcüğün etrafında turladık.
           Bin kere çektiğim gölcük evini dayanamayıp bir daha çektim.
 20 dakikası 5 TL olan bisikletleri genç arkadaşlar kiralayıp 4-5 kere tur attılar gölün etrafında.
Gölcükteki ağaçların yeşiline doyamıyorum. Akşama kadar ağaçların arasında ruhumu dinlendirdim.
Sizi de bekleriz efendim bu güzellikleri görmeye...
2012deki Gölcük gezimiz burada.
Hoşça kalın, sevgiyle kalın.

3 yorum:

  1. Ne güzel bir gün olmuş. Eş-dost çoluk çocuk bir arada. Ortam güzel. Yiyecek- içecek, sohbet. Zaman zaman bunları yaşamazsak nasıl nefes alabiliriz?

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten nefes aldık arkadaşım. İnşallah bir gün birlikte gideriz Gölcük'e...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir gezi olmuş:)

    YanıtlaSil