Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Ağustos 2012 Cumartesi

Alanya Yollarında

Son güne kadar hazırlıkları bitiremedik. Üç kişi ayrı ayrı valiz hazırladık. Zar zor toparlanıp yola çıktık. Yol güzeldi. Hava açık. Konya da öğle yemeği yeriz dedik. Oğlum. İngilterede tanıştığı Konya lı bir arkadaşına nerede yemek yiyebileceğimizi soran bir mesaj atmış. O arkadaşı babasına sormuş, devreye annesi girerek yer ayırtmıış. Olay büyüdü. 42 katlı kulenin önünde buluştuk ,Konyayı boydan boya geçtik. Trafik feleketti. Konyalılar kafalarına estiği gibi şerit değiştiriyorlar, araya giriorlar. Sonunda güzel bir sokağa geldik. Eski evlerin olduğu bir sokak. Ben hemen resim çekmeye başladım.
                                   Eski evleri restorant şekline getirip kullanıyorlar.
                     Dildar'ın annesi  Hatice hanımın arkadaşının restoranına ilerledik.
 İçersi çok güzeldi. Girişte duvarlarda  Afrika maskları asılıydı. Bahçede bakır kazanlar doluydu.
       Eski bir daktilo sergileniyordu. Her şeyi çekemedim tepki alacağım diye.
        Önce yayla çorbamızı içtik. Sonra ortaya etli börek, çoban salata geldi.
              Sonra etli pilav yedik çok lezzetliydi.Yanında hoşaf çok güzeldi.
                   Sonra yine çorba içtik. Bamya çorbası. Lezzetliydi.
 Ortaya zerde geldi.Haşlanmış, şekerli pirinç. Ayrıca pirinç pilavıyla yeniyormuş. Biz etli pilav yediğimiz için ayrıca pilav istemedik.
Sonra dondurmalı irmik helvası yedik. Tabakların kavuniçiye bakan kırmızı olması da çok dikkat çekiciydi. Bizi Konya da ağırladıkları için Dildar'a ve annesi Hatice hanıma çoook teşekkür ederiz.
     Yola devam ettik. Konya çıkışına kadar Hatice hanım bizigötürdü.
Konya'dan çıkmadan radara yakalandık ve150tl ceza yedik.
Seydişehiri geçtik. Toros dağlarında iken güneş batmak üzereydi. Arabadan resim çekmeye çalıştım.
                                     Eşim yoruldu sürekli araba kullanmaktan
                              Ben arkada rahat rahat oturdum resim çektim.
                          Yakışıklı oğlumda uyukladı durdu.
                       Hareket halinde çekilen gün batımı...
                                                      Toroslarda gün batımı harikadır.
 Otele geldik ve yorgunluktan hemen uyuduk. Ertesi sabah Alanya kalesini çekmeden edemedim.
                                               Alanya sahilindan bir görüntü.
                                                               Balkondan görüntüler...
                                                    Yarın Bayram herkese iyi bayramlar.