Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Aralık 2011 Çarşamba

Dantel Perdelerim(3.)

  Görümcem evlenecekti. Yıl 1998. Takımızı hazırladık. Ben düşündüm kalıcı bir hediye yapsam diye. Çünki altın takmayı sevmez. Sonra bir dergide güzel bir örnek gördüm ve yapmaya karar verdim. Örnek bütün örülüyordu.
Yani dilim dilim değil. Bir yanlış yaptınmı sök babam sök. Nikaha yetiştirmek içim kendimi zorladım. Hele kurt oyalarını yaparken gözümden yaşlar geliyordu. Bana kendini zorlama nikahtan sonra verirsin dediler ama inat ettim ve nikah gününe yetiştirdim. Takımızı da taktık. Hediyemizide verdik. Çok sevindi. 13 sene olmuş. Hala kullanıyor. onun penceresinden çektim fotoyu. Bu eskidi yenisini isterim diyo ama ııı ıh.

2 yorum:

  1. elde örülmüş dantel perdelere bayılırım,ne kadar zarif olmuş perdeniz ellerinize sağlık.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim serpil hnm
    sevgiler

    YanıtlaSil