Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Aralık 2011 Çarşamba

Yeni Yıl Hediyeleri2

Bu gün okuldan çıkınca Yaseminin dükkanına uğradım. Okulun bastırdığı takvimleri emekli arkadaşlara dağıtsın diye verecektim. Yasemin İstanbuldaymış. Bu gün dönüyormuş, bende eşine bıraktım takvimleri. Ordan çıkınca çarşıya doğru yol aldım Cuma günü almayı planladığım yılbaşı hediyelerine bir göz atayım, araştırayım dedim. Meydandan geçerken Sanat merkezimize akşam güneşinin verdiği güzelliği gördüm ve bir fotoğrafını çekiverdim.
Sonra en yakın olan  dükkana girdim. Alpin hediyelikler satıyor küçük bir yer. Bir bakayım dedim ama beğendiklerimi ayırmaya başladım.13 biblo beğenmişim.
                                          Mumluklar ve parmak kadar küçük gelin bebekler
                               Bu mumluklar saydam plastik içindeler ve renkli toz var içinde
Meleklerin çiçeğinin içine mum konuyor. Alttan bir düğme ilede eteklerinin içinde ışık yanıyor.
Bu renkli fanusların altında minik pil var. Düğmesine basınca içinde ışık dönüyor. Rengarenk ışık saçıyor.
                                              Geyik süren Noel Baba. Toplarda mum.
                               Düğmesine basınca içindeki çark dönüyor ve kar yağıyor fırtına gibi.
Daha böyle hediyeler alırım. Cuma günü bir daha çıkarım sanırım.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder