Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

31 Aralık 2011 Cumartesi

YeniYıl Hediyeleri(Okulda)

30 aralık2011 cuma öğle arası hediyeleri verelim dedik. Daha önce çekilişleri yapmıştık. Ben 'bana kim çıkarsa portresini yaparım' diye düşünmüştüm ama resim öğretmenimiz Hülya hanım çıkınca 'tereciye tere satmak' gibi olacagı için vazgeçtim.
Aramızda topladığımız para ile pasta ve börek siparişi verilmişti. Pastamızın tadıda güzeldi.

                                                       Hepbirlikte mumları söndürdük.
                                                          Börekleri, çayları dağıttık


Pastayı 30 dilime bölmeye çalıştık. Önce yetmez gibi geldi ama yettide arttı bile.
                                        Nebahat hnm ın bana aldığı hediye çoook beğendim.
                                        Olcay hnmın Zeynep hnma aldığı hediye
                        Azime hnm kankası Hülya hnma çekiliş harici aldığı hediye maske
                                               Boynundaki şal da benim ona hediyem
Daha sonra okul gazetesinde çıkan resimlerimizi gazeteden çekmeye çalıştım.
                                                             Arkada ayaktaki ben

            Oğlumda tutturdu mıknatıs istiyorum diye. Şekiller yapılıyormuş, el becerisi gelişiyormuş.
                                                 Küçücük bir şey. Bir avcun içine sığıyor.
                                                Hoşuna gitti. Yanlız pahalı geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder