Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Aralık 2011 Cumartesi

Dantel Perdelerim(4.)

     Görümceme ördüğüm perdeden sonra bir sene elime tığ almadım. Sonra bir arkadaşın mutfak perdesini gördüm. Ben bunu yaparım dedim. Arkadaşımda perdeyi çıkarıp bana verdi. Perdenin fotokopisini çıkardım.Örmeye başladım.

Hiç acelem yoktu.1999 yılı başlarıydı. Deprem olduğu zaman üç parçası bitmişti. Bir parçası yarım duruyordu. 2000 yılı yazında ben bunu bitiririm dedim.
      Perdeye ismimi yazmamın nedeni hazır alınmış perde zannedilmesi. Bir nevi imza yerine geçiyor
      Ve 2000 yılı yazın prefabrikte otururken perdeyi bitirdim.Sonra eve geçtik. Okullarda açılmıştı. Kurt oyasını yapıp takayım dedim. Bir arkadaşım ponpon yapsana dedi. Bana ponpon yapmayı gösterdi.
Kurt oyadan vazgeçip ponpon yaptım. Ponponların içine örerken elyaf konuyor. Yıkanırkende bir sakıncası olmuyor. Ponponlar örnekten daha çok dikkat çekti. En beğenilen perdem oldu.11 senedir kullanıyorum. Örenbayan ağ ipliği ile ördüm.



5 yorum:

  1. Çok çok güzel olmuş.Seyretmesi enfes.Ponpon da harika durmuş.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür edrim Sibel hanım...

    YanıtlaSil
  3. zor günler de örülmüş ama sevgi katılmış harika bir perde ben de ponponları çok beğendim.modeli deçok şık ellerine sağlık emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem olmuş ama yaaa, bayıldım :)
    Ponponların çok daha güzel bir hava vermiş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim Serpil hnm

    Sizede çok teşekkür ederim Banu hnm

    Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Sağolun.

    YanıtlaSil