Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

19 Ocak 2012 Perşembe

Akıl Gözü

Seni bulmadan önce aramak isterim.
Seni sevmeden önce anlamak isterim.
Seni bir ömür boyu bitirmek değil;
Sana hep yeniden başlamak isterim.
                                 Özdemir Asaf


Kim o, deme boşuna
Benim ben.
Öyle bir ben ki gelen kapına
Baştan başa sen.
                                Özdemir Asaf


                                          Kedi Elçinin yada Elçin kedinin. Foto Gözdenin



Bir tek kalbin kırılmasını önleyebilirsem,
Bir yaşamdan acıyı alabilirsem,
Ya da bir acıyı hafifletebilirsem,
Ya da bir ardıç kuşunu yuvasına koyabilirsem,
Boşuna yaşamış olmayacağım..

E. Dickinson
Felsefeforumu.com  dan alıntı


 SİYAH
İstanbul dokuz renk bu gece
Ve hepsi siyahın üstüne
Uyuduklarım geliyor aklıma
Bir gün uyanmadığımı düşündükçe
Utanıyorum esnemelerimden
Ayrı kaldığımız her gün
Tek düşündüğüm
Acaba sorar mı biri seni
Gitti diyemem ki
Sen niye gitmedin diyene cevabım
Zor
Ben de gelsem sevgilim?
Beraber terk etsek beni?

CEYHUN YILMAZ
felsefeforumu.com   dan alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder