Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Ocak 2012 Cuma

Seramik Sergisi

Cuma gün akşam beşbuçukta resim kursum başlıyor sekizbuçuğa kadar sürüyor. Her yerimiz yağlı boya olduğundan itinalı giyinmiyoruz. Elimde tuvalim ve boya çantamla sanat merkezine girdimki bir kalabalık...  Açılış yapılmış bir sergi var ama nee sergisi? Çaycımız orda idi sordum Seramik Sergisi imiş. Atölyede kapalı imiş. Hoca katımamızı istemiş. Hay Allah güzelde giyinmedim kıyafetim müsait değil. Herkes çok şık. En iyisi mantomu çıkarmamak. O bari iyi.
   Sergi salonuna girdim tanıdıklar var. Ticaret ve Sanayi Odası Kadın Girişimciler Kurulu ve Halk Eğitim Merkezinin işbirliği ile hazırlanan 'Seramik ve Cam Süsleme'  sergisini Vali yardımcısı, Belediye Başkan yardımcısı açmış. Onbeş dakika erken gelsem açılışı görecekmişim. Ama sergi muhteşemdi. Nuray arkadaşımın yaptıklarıda şahaneydi. En iyisi ben susayım fotoğraflar konuşsun.
                                                 Salondan genel bir görünüm
                                                     Şemsiyeli kadın figürü


                                           Aynadan sergideki kalabalık

                                              Narlar ve küçük heykeller çok ilgi çekti.

                                                           Sergi çok muhteşemdi.



2 yorum:

  1. önce o kalpli tabağı alırdım ki, masalıma en çok yakışırdı ..

    sonra beni ifade eden , semazenleri, laleli vazoyu, kaftanları,illaki yaprak formlu somon renkli tabağı ,
    sonrada narları, mutlaka alırdım :=))

    YanıtlaSil
  2. Hepsi senin olsun Nunucum. Sevgiler.

    YanıtlaSil