Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Ocak 2012 Salı

Eskiler

Okadar çok şey attım daha doğrusu dağıttım ki... Bunlar dağıtılmaktan kurtulmuşlar. 25  30 yıllıklar. Resimlerini bari çekeyim hatıra olsun.

                                                Göreve ilk başladığımda almıştım



                                 Çeşitli kitaplarla, dergilerle kendimi geliştirmeye çalışmıştım.




                     Dolaptan arkadaşlardan kalan kitaplarda çıktı.(okuldaki dolap)   Ama çok güzeller




                                     Yöresel elsanatlarının gösterildiği ödevlerde dolaptaydı.





                                                 Daha çok var. Yapma çiçeklerde çıktı






Resimlerini çekip Kübra'ya verdim değerlendirsin diye. Dolabı boşaltmaya devam edeceğim.

Bu günkü hava durumu: sabah saat 8de kar yağıyordu. Heryer bembeyaz. Sonra kar durdu ama soğuk devam ediyor.Akşam sis vaedı biraz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder