Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Ocak 2012 Çarşamba

Kalemlikler

   Bizim zamanımızda tahta kalemlikler vardı. Üstü sürgü kapaklı, iki göz. Şimdi bakıyorumda oyuncak gibi kalemlikler var. Ayısı, fili, köpeği


                                                                Buda kalemlik


                                                                Beşiktaşlı,galatasaraylı


                                                                   Oyuncak gibi




                                                             Hepsi çok şirin
                                                      *************************
2012-2013 Eğitim Öğretim yılı başladı. İlginç kalemlikler görmeye devam ediyorum.
   11ekim2012 6-C sınıfından kalemlikler


Kurbağa, dinazor, kuzu, araba, köpek v.s. kalemlikler konuşuyo.



2 yorum:

  1. Ha haaaa... Yaşın ortaya çıkıyor :)) Tahta kalemlikler ha :))
    Sonra fermuarlılar çıkmıştı, ama şimdikiler muhteşeeem, ben dayanamayıp alıyorum biliyor musun :))

    YanıtlaSil