Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Ocak 2012 Perşembe

Burçinin Bebeği

 Burçin resim kursundan genç arkadaşımız. Geçen nisan ayında 'Üçü Bir Arada' ismini verdiğimiz resim sergimizin genç elemanı. Aslında dört kişi sayılırdık; Ben, Naciye hnm, burçinhnm ve Burçinin karnında bize eşlik eden bebeği. Haziranın sonunda doğum yaptı ve biz toparlanıp anca gidebildik. Kahve içmeye geleceğiz dediğimiz halde mamalarla karşılandık.
Bereket nolur nolmaz diye karnımı çok doyurmamıştım. Tabi kızdık niye yaptın bebekle diye
Annem yaptı ben yapmadım dedi. Annesinin ellerine sağlık hepsi çok güzel olmuştu.
Un helvasını biz ordayken yapmış. Kalın un kullanmış ve bir bardak su bir bardak süt kullanmış şerbetinde. tadı çok nefisti.
                                     Etimek tatlısı, poğaça, yaprak sarma. Hepsi lezzetliydi.
Yetmezmiş gibi Börek ve patates salatası geldi. Önce gözlerimiz sonra karnımız doydu.
Belki istemezler diye bebeğin resmini çekmedim. Çoook tatlıydı. Hiç yaramazlık yapmadı, hep gülücükler dağıttı. Bol bol sohbet ettik. Burçin bebeklik resmini getirdi. Aynı kızı ikizi gibi. Otuz yıl arayla ikizim diyor kızı için. Yaşı uzun olsun. Sağlıklı, mutlu, başarılı bir geleceği olsun. Seven gözler önünde olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder