Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Şubat 2012 Cuma

Bugün

Okulda nöbet tutuldu. Giriş katı olduğu için kapılar açık ve soğuk içeri doluyor. Haliyle üşünüyor. Okul bitince Şube Öğretmenler Kurulu toplantılarına girildi. Akşam 5.30 oldu. Resim kursuda 5.30 da. Yoruldum ve bir ara gitmemeyi düşündüm. Geçen haftada hava karlı, buzlu diye gitmemiştim. Bu hafta gideyim dedim.
İyiki gitmişim. Orada hiç yorgunluk hissetmedim. Ben pek konuşkan değilimdir. Hocamızın 'sessiz sessiz yapıyor güzel oluyor' demesi sevindirdi beni.
Tabi hocamız fırça darbelerini nasıl vuracağımı gösterdi. direktiflerini verdi. Yoksa kendi başıma güzel olurmu?
Kurs başından beri atölyeden aldığım boya, fırça, tuval borçları 98 lira olmuş. Aylık kurs paramızda 20tl den 40 tl ye çıkmış. ödeyeyim dedim. 140 tl den 2 tl geri aldım. onlada çay içerim.
                                      Bu tablo yarına biter inşallah. Aklım nar ağacında kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder