Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Şubat 2012 Pazar

Sömestir Tatili3

Annemin evini ablamla temizledik. Ablam çok pratik. Ben tembel. Nasıl olsa temizleyeceğiz başlayalım dedik. Ablam süpürdü ben sildim.
Annemede gösterdik nasıl sildiğimizi çünkü beğenmiyor. Eve yardımcı kadın almıyor güzel yapmıyorlar diyor. Onun için biz temizledik. Annem evi temiz kullandığı için hiç zorlanmadık. Zaten ev temizdi bizde üstünden geçtik. Tavan ve duvarlar süprüldü. Koltuklar halılar süprüldü. Koltuklar silindi.
Vitrinin tozu alındı.Yastıklar silkelendi. Balkonlar temizlendi. Kapı, pencereler silindi.
Oturma odası ve yatak odası aynı işlemden geçti. Tabi hepsi aynı gün yapılmadı. Temizliği günlere böldük. Bu televizyon yerine LSD televizyon almayı düşünüyor babam. Küçücük odada nasıl kullanacak bilmem?
Maşaallah ablama merdivene çıkıp sildi mutfak fayanslarını. ben alttaki fayansları sildim. Annem önce inanmadı çağırdım gösterdim anca inandı. Heryer pırıl pırıl oldu. Perdeleride yıkadık onlarıda babam taktı dinlene dinlene. Yemekleride ablam yaptı. Pişiler, Ekmek dolması, İzmir köfte, Batırık, Keşkek, vs. onlar ayrı bir post konusu tarifleride veririm.

4 yorum:

  1. hamarat kızlar temizlediniz demek ananemin evini:) o ismi geçen yemekleri bensiz yediğiniz için sizi kınamakla birlikte, tariflerini en kısa zamanda istiyorum :P:):)

    YanıtlaSil
  2. tarifler pek yakında buradaa. öpüldünüz yaprak kızım

    YanıtlaSil
  3. Bu aralar hepimiz temizliğe kalkıştık galibaaa :)
    Tertemiz olmuş heryer, mutlulukla kirlensim :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Banucam. Sizin evde mutlulukla kirlensin.

    YanıtlaSil