Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Şubat 2012 Pazartesi

Sömestir Tatili3


Annemin evinde duvarda asılı gençlik resimleri. 1964 lerde çekilmiş sanırım.
Ödemişli Mehmet amca(Allah rahmet eylesin) sokağımızda otururlardı. Çok iyi komşumuzdu. Cevriye teyzenin eşi, Cemile ablanın babası. Bende çok iyi anıları var.
Ablam Batırık yaptı. Bizde herkes bayılır batırığa. Ben okadar hastası değilim.
Döneceğim gün hamur mayaladı pişi yaptı.
Oğlum seviyor diye içli pişide yaptı. Aslan ablam benim.
Ablamın güzel gelinleri yemeğe davet etti. Eeee süslendik gittik.

Geleceğim gün 21 yıl sonra İzmire kar yağdı. Dönüş yolu korkulu oldu. Ya yolda kalırsam diye korktum. Neyseki otobüs yavaş yavaş geldi. korkulan olmadı.
 Eşime biblo hediye aldım. Kendime bir sürü saç tokası, bir pijama takımı aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder