Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Şubat 2012 Cumartesi

gurup valör'ün sergisi

Bu günde kurs vardı. Sanat merkezindeki sergiyi gezememiştim. Bugün gezdim. Çarpıcı resimler vardı.
                                    Valör Sanat Grubunun yaptığı resimlerden bir kaçı aşağıda.
Bana en çarpıcı gelen resim bu tablo oldu. Hem beğendim. hem irkildim. Göz kapağının açıklığı itici geldi.
                                    Bu tabloda güzel ve ilginçti. Sineği, bıçağı, kurdu bir arada.


...

,,,
Valör Sanat grubu üyeleri: Ahmet ÖZDEMİR, Aydın ÇAYIRLIOĞLU, Bülent AYDOĞAN, Faruk YURTSEVEN, Hüseyin GÜLER, İsmail REÇBER, Selim ÖZALP, Semih DEMİR’i kutluyoruz.
    Daha sonra atölyeme geçip arkadaşlarla resim çalışmalarımıza devam ettik. Saat 12.00 dan 14.00 a kadar çalıştık. Daha sonra "Sanat ve Yorum" konulu konferansı dinlemek için salona geçtik. Doç Dr Alpaslan Uçar'ın konuşmasını dinledik.
Resimdeki dönemleri, geçişleri tarihten günümüze gelerek örnekleri ile anlattı.
    Tekrar atölyeye dönüp resmimize devam ettik 17.00 a kadar.
 Yaptığım resmin son hali. Daha bitmedi. Haftaya devam edeceği. Evde yapamıyorum. Evde bilgisayar, dantel, ev işi okul derken vakit geçiyor.

2 yorum:

  1. Ellerinize saglik. Bitmemis hali bile enfes. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir site olmuş.Sıcacık.Resimlr harika...

    YanıtlaSil