Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

4 Şubat 2012 Cumartesi

Sömestir Tatili

Memlekete biletimi gidiş dönüş önceden aldım. Havalarda buz gibiydi. Ben iriyim, yan koltukta bir iri bayan ve kucağında 7 veya 8 yaşlarında bir kız. Önceden binmişler beni görünce bozuldular. koltuk boş olsaydı rahat gideceklerdi. İki üç saat önce vardım memlekete. Servisle eve rahatca ulaştım. Ulaşmadan önce üç gevrek üç boyoz aldım. Kahvaltıda annem babam çayla yedik. Bir gün sonra ablamda katıldı bize. Birtek kardeşim yoktu çekirdek ailemizden. On gün kalacağım için üşengeçliği bırakıp gezelim dedik. Önce Kaynaklara Halime ablalara gittik.Onların gözleme yaptıkları bir yerleri var. Geçen yılda gitmiştik. Geçen yıl resimlerini çektiğim için bu yıl çekmedim.


Gözleme yedik. yufka yaptırdık. Babam ve ablam kilosu 6 liradan Zeytin yağı satın aldılar. Babam 33kilo, ablam 17 kilo bidonları aldığı kadar. Aslında kilosu 7liraymış. Yağın biraz beklemesi gerekiyormuş.


 Halime ablanın bahçesinden görüntüler. Tavuklar yeşillik bırakmamış bahçede.
Bir ara gelini Nurten gelin evimi göstereyim dedi. Parası babasından miras parası, evyeri kayınpederden verilmiş, Nurtende evi yaptırmış. 3oda bir salon,banyo, mutfak çokgüzel betonarme bir ev olmuş. Güle güle otursun. Bize keşkek çorbası ikram etti.
Yarım kilo buğdayla yapmış. İçine tavuk haşlama koymuş. Bende yapacağım. Mutfak perdesinde bir ağaç deseni gördüm bayıldım.

Modelini çıkarıp yapmayı düşünüyorum. Aynısını yapamasamda benzer birşey olur herhalde. Tabi kızım için. İnş oda beğenir.

Geçen yıllarda Mevlanaya da gitmiştik. Bu yıl gidemedik. Ama önceki çektiklerimi eklemek isterim.


...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder